söndag 18 september 2011

Trevligt

Nu har jag vikt alla kläder vi tvättat idag. Det var typ hur mycket som helst. Men nu är de klart! Ikväll så bokade jag flyget till London. Hotellet är inte bokat än, de får bli imorgon. De är dock ännu inte klart om Bea följer med.. men Matte, David och Johan ska med. Så jag hoppas på lite tjejigt sällskap! Vem ska jag shoppa med annars liksom.. kan bli en aning svårt att få med sig grabbarna. SUCK! Får väl gå själv då, fast Joakim kommer nog iaf följa med ändå, dock inte frivilligt.

Idag gick vi på stan efter att vi tvättat klart. Skulle lämna tillbaka kläder för typ 600 spänn. Bra tänkte jag. Pengar till reskassan. Men så hittade jag istället en tröja på MEEX för just den summan. Så det blev plus minus noll fast jag hade hoppats plusa idag. Men tröjan var iaf himla fin, tycker jag. MEEX är btw en mycket trevlig butik, iaf den i Gallerian. Har inte varit inne i ngn annan.. Hur som haver så har dom iaf en mycket trevlig och fin inredning. Hela butiken känns liksom mysig. Inte alls lika steril och tråkig som vissa andra butiker.

Imorgon blir det upp i ottan för att träna på Sats. Första gången på ungefär två månader om inte mer. Jag.kommer.dö. På riktigt. Kommer bli så jäkla jobbigt. Sen blir det av till jobbet och efter de en liten träff med Fröken Sandra. Efter de kommer jag väl somna raklång. Tisdag blir det nog klädvisning på min syrras jobb efter mitt eget. 

Vet fortfarande inte hur man lägger in bilder man tagit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar