onsdag 28 september 2011

Så där

Nu har jag äntligen bokat boende för helgen. Har dragit ut på detta en aning.. åker ju faktiskt på fredag. Så nu har jag någonstans att sova. Känns ju bra. Joakim ville att vi skulle bo ganska så centralt, och det är ju alltid skönt, så han ville väl kolla runt lite när han kom ner och se vad som var centralt nog. Nu kom han aldrig med några vettiga förslag så jag bokade bara. Hotellet såg iaf trevligt ut. Vad som är ännu trevligare är ju att de är galet varmt där borta nu. Hoppas verkligen att håller i sig!!!!
Ska kanske börja kolla vad jag ska ha med mig.

Igår var jag på bio med mina favoriter från jobbet, Beabus och Therese! Och Therese vän :) Vi såg Friends with benefits. Tycker den va braaa, den var rolig! Mycket naket oxå.. Oupsi!

Ja.. och jag som skyndade mig hem efter jobbet idag, eftersom de är onsdag.. vilket betyder Bonde söker fru!! Woho. Onsdagsmys! Men icke. Då är de Idol ist. Fyy säger jag. Jag vill inte se Idol. Jag vill se på bönderna!

Jag vill lägga in ny musik på min Spotifylista.. men jag orkar inte. Har så många gamla skitlåtar där.. men jag orkar inte ta tag i de.. latmask. Orkar ju aldrig ta tag i saker. Snark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar