söndag 18 september 2011

Matkoma...

Som vanligt när jag äter tacos lyckas jag alltid äta för mycket. Fast egentligen inte. Åt bara två skal liksom, ändå blir jag mätt som bara den. Äckligt känns de just nu. Var iaf himla sugen på tacos idag, trots att jag åt de i fredags hos Christin. Däremot hade hon väldigt dåliga tillbehör. Jag hade bara ost, köttfärs och gräddfil på. Nu när jag gjorde själv blev det även champinjoner, majs och gurka. Gottis.

Jag har hittat sladden som jag tror ska kopplas in i datorn från mobilen. Meeeen de kommer inte upp ngt när jag stoppar in sladden.. brukar de inte göra de? Borde de inte komma upp en liten notis att ngt har kopplats in i datorn? Jag om tänkt lägga upp hela två bilder från min dag. Tänker inte fråga Joakim eftersom jag smygbloggar. Hihih
Jag återkommer. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar