onsdag 14 september 2011

Onsdag igen.

Hajhaj. Dålig på att blogga som vanligt. Idag är jag ledig. Och som vanligt mitt i veckan är de inte många andra som är lediga. Sällskapet jag skulle få idag var tvungen att åka in och jobba extra. Så jag städar, som jag brukar göra när jag är ledig. Guuud så roligt. Men sånt måste ju oxå göras. Idag hade de passat bra med lite tvättstuga, men de va fullt till söndag. Ngt annat som är fullt är just tvättväskan. Proppad. 

Jahaa.. nu då? Jag har verkligen inget roligt att skriva. Ledig helgen som kommer. Ska träffa två gamla klasskamrater på fredagen och mysa lite. Sen blir de väl en stund i Haninge på lördagen. Sen vet jag inte mer. Tvätta på söndagen då. Snart åker Joakim till London. Jag har inte bokat min biljett än. Hoppas de finns nå billiga biljetter kvar bara. Jag försöker få med en kompis eftersom typ fyra av Joakims kompisar ska med. Men hon har varit lite svårövertalad, därför har ingen bokning blivit gjord. Men nu så. Nu är hon på. Hoppas Joakims kompisar följer med nu, annars blir de bara vi tre. Hehe. 

Jag vill baka något.. Men de är ju inte så jättebra att ha sånt hemma.. kan ju baka, äta lite och sen slänga annars ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar