onsdag 7 september 2011

Onsdag.

Hej och hå. Vilken dålig bloggare jag är. Hihi. Idag är jag ledig från jobbet. Tyvärr så har de typ regnat halva dagen, en nu har solen kommit fram! Yey. Synd att den inte kom tidigare. Snart ska jag gå till Hemköpt och handla för middagen som jag sagt att jag ska laga, för en gångs skull. Joakim står ju för de mesta av matlagningen eftersom jag slutar sent så ofta. Och för att jag är ganska dålig både på att laga och komma på vad vi ska äta. Jag hatar att laga mat.. Trevligt att äta, inte laga.

Idag var jag förbi på Fältöversten och kikade i lite butiker. Betoning på lite.. finns ju typ ingenting där. H&M har dom ju iaf. Hittade ett par byxor som jag velat ha. Men nu blev jag osäker om dom är ngt för mig. Dom är lila. Me like.

Så har jag planer på att kanske åka till London igen. Eller kanske, jag ska åka till London. Frågan är bara hur länge. Antingen fredag till söndag, eller fredag till måndag. Måndag är 1000 kr billigare att flyga hem på. Men Joakim måste hem på söndagen och han får dessutom resan betald, så för honom spelar inte 1000 kr ngn roll. Förvisso kostar ju den extra hotellnatten, och sen att jag ska vara ledig en extra dag.. men ledighet i London är ju inte fel. Men risken finns ju att jag blir själv där då, om inte vårat eventuella resesällskap också stannar en natt till. Men eftersom vi inte fått nå svar från personerna vi frågat så vet jag inte alls. Och biljetterna går ju...

Aja, nu ska jag ut i solen och vandra till affären!

1 kommentar:

  1. hade ju varit aptrevlit att hänka, men den där plånboken asså...

    SvaraRadera