tisdag 27 september 2011

Hejhopp

Hejhej. Här sitter jag i soffan och väntar på att klockan ska bli.. fem kanske. Då ska jag vandra ner mot staden. Egentligen kan jag väl gå redan nu eftersom jag inte gör ngt särskilt alls. Meen. Eller jo, varför inte. Jag ska på bio ikväll med Bea och Therese. Trevligt trevligt!
Idag har jag varit ledig. Jag har inte gjort ngt särskilt. Gick en vända till Fältan och köpte en present till Joakim. Han fyller år på lördag när vi är i London. Annars har jag bara kollat på tv och läst ut sista delen av.. Vad ska man kalla dom.. Stockholmsmorden. Sista nu var Kungsholmsmorden. Bra böcker! Vad ska jag läsa nu tro.. Jag har köpt True blood böckerna. Mest för att dom kostade 20 kr styck. Har sett iaf första säsongen på tv. Vet inte om jag sett andra..? Tappade bort mig där ett tag. Kanske tar med mig första boken till London då. Kan ju vara trevligt att läsa när man sitter på flyget ner. Vet inte om jag hamnar tillsammans med mitt övriga resesällskap. Jaha, nehe. Jag går väl då. Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar