onsdag 21 september 2011

God morgon!

Onsdag igen, ledig igen. Skönt! Kunde tyvärr inte sova ut lika länge som jag hade tänkt. Hade isf vaknat typ nu, men har varit uppe typ 1,5 timme. Idag så ska jag träffa Sussi på gymmet och senare idag även Linnea. Inte på gymmet dock. Det får räcka med en gång om dagen. Höhö. Vi ska fika och shoppa lite! Hanlade lite igår hos Mimmi. Mamma gick bananas som vanligt där. Jag kom över tre plagg, alla svarta. Färgklick, not.

Igår gick dessutom mitt vikariat över till en tillsvidareanställning i den lilla trevliga butiken jag jobbar i. Wie. Nu kan jag låna pengar och köpa vad jag vill! Eller inte. Men de va trevligt iaf. Inge mer oroande om jag kommer få fortsätta där eller inte. Nu blir dom inte av med mig. Mohaha.
Nehe, ska man äta lite frukost då kanske. Om en timme ska jag börja gå mot söder. Kanske. Jag har fortfarande träningsvärk sen i måndags... Så kanske åker bussen. Men de vore ju skönt med en liten promenad. Vi får la se. Hejhej.

2 kommentarer:

  1. grattis till anställningen igen :)

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag har min första tävling på min hemsida om att vinna en t-shirt min webbshop säljer som jag designat. Skulle uppskattas om du var med!

    www.artanart.se

    SvaraRadera