söndag 28 augusti 2011

Lördagkväll

Aloha! Här sitter jag denna lördagkväll. Joakim är ute och röjer på stan, dock försvann min inbjudan där.   Som vanligt när han ska ut. Jag frågar alltid om han vill med när jag ska någonstans. Men icke dito. Jag kunde faktiskt mött Linnéa och hennes vänner på Fridays ikväll. Men jag är för feg för att träffa så många nya människor på en och samma gång. Hihi. Så jag har legat i badkaret typ halva kvällen. Slutade halv sju, gick och handlade för min middag, glömde dock köpa huvudingrediensen, fläskfilé, men hoppades på att vi skulle ha en hemma. Det hade vi inte. Så jag hoppade ner i badkaret ist. Låg där och läste, slumrade till lite smått, och läste lite till. Jag tror nästan jag badade i 1,5 timme. Fyllde på med lite varmvatten då och då. Mycket skönt må jag säga. Jag behövde vila lite. Det har varit en fullspäckat fösta-veckan-efter-semester-vecka. Mycket att göra. Hela tiden. Nä. Nu är de nog nästan dax för sängen. Läsa ut boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar